Karlssons kalasklister.

Okej. Det slog mig just att den här veckan kommer att suga SÅ hårt för min del. Och vad gör jag åt det då? Ingenting. Det suger ju ännu mer. AArrgg. Jag kommer ju att få ta en massa konsekvenser senare, det tror jag.

Jag sitter här och skriver nonsens istället för att gör något vettigt. Ett minus till mig! Fick för mig att jag ville höra Rogers röst i telefonen när jag insåg att - ja just det. Jag vaknade bredvid honom imorses, hud-mot-hud, varm och jävlig. Men ändå. Min.

*Ryser och grejar*

Jag ska inte klaga på brist på pojkvän - jag har precis spenderat de senaste (typ) sju dagarna tillsammans med sistnämnde. Det är inte tillräckligt, det är aldrig tillräckligt. Ge mig SEN, någon. Mitt guldfisk-minne gör inte det hela bättre. Och min kassa tidsuppfattning. Och min dåliga koncentrationsförmåga.

Det sega klister med lång tork-tid som jag på senare tid verkar ha satt mig i är verkligen inte kul. Det kan bero på någon av de tre ovanstående anledningarna (eller mestadels alla tre), men jag vet inte. Jag går på känslan av att allt kommer att ordna sig, som jag tror att jag alltid gjort. Det löser sig, right? Tills dess fortsätter jag att vara hal som en ål gällande allt som kräver saker. Det är min metod, fuck yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0