Onsdagsklagan

Here we go. Everytime you're in trouble, just keep on writing, right?

Pratade med Roger idag, han lät glad. Jag blev glad men tyckte nog att jag saknade honom. På något sätt kändes hela situationen hopplös - precis som jag har vetat hela tiden att jag kommer att tycka.

Såg på Chicago och måste helt enkelt köpa den filmen på stört. Hade nästan glömt av hur bra den är. Cell block tango säger jag bara. Nu klagar mor min på oredan i mitt rum. "För mycket kläder" säger hon. Uh, skänk mig lite trötthet så att jag kan gå och sova istället. Snälla. Hej.

Kommentarer
Postat av: klas

Hur kan fröken jenx tycka att chicago e bra?

2008-12-04 @ 00:44:30
URL: http://accordingtoklejs.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0