Randig (JAAAAAAAAAAAAAAA!)

Så, nu är jag lugn igen, ingen fara. (Det stör mig) Ingen mer självömkan, jag har en lösning. Jag går till mormor och lånar mangeln som står i tvättstugan. Den hon brukar mangla lakan i.....
Jag är faktiskt riktgit glad nu, wiiiiiiiiie *smile* Goda nyheter är alltid lika roligt!

Det var en bra dag igår, det kvittar vad jag själv tyckte på kvällen. Jag hade fel, ursäkta.
Köpte sköna skor och en kavaj, lyssnade på Justin Timberlake hela dagen. aaah -> Summer loving, set the mood *älskar*. Fick helt oväntat planer för torsdagen den 22:e slängda i ansiktet på mig. Men visst, Elias har lovat att låna mig sitt f-kort så det är Mando Diao som gäller då (yeeey!), med Han-som-har-så-många-namn och Bine. *pågotthumör*

Konstaterade nu att dagen, trots att klockan inte är mer än 15:52, är relativt slut. Jag vill bara gå och sova, är trött efter mina påhitt inatt. Jag tror inte jag somnade förens framåt 3-tiden, för att jag frös så mycket. Häst gav mig förslaget att göra chokladbollar i vinter-myset. Hon har en poäng där. Jag är randig idag, skjorta och grejer. Någon råkade vist påpeka att jag såg bra ut i det, nu får allmänheten ta konsekvenserna..

Internet är överskattat. Jag tycker inte ens om det, men jag sitter här. Jag har hittat några fördelar med att ha det; Gamla vänner tar upp kontakten, och bilder dyker upp, supermysigt i pudersnö-stormen. Sen har jag hittat musik. mmmmmmmm, CDON.

Kommentarer
Postat av: Roger

Jopp. Hade glömt något. Att jag t.ex. någonsin sett dig i randigt. Men vad spelar det för roll. Har ju sagt att du inte ska lyssna p åmig. Jag är partisk vettu. Fast å andra sidan ärlig också...
Hmm...

2007-02-07 @ 22:32:12
URL: http://roger.webblogg.se
Postat av: Jenx

Baby, det var skjortan jag syfade på. Och jag vet att du glömmer saker lätt, men bryr jag mig?

2007-02-08 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0