Mareld

   Ännu en skön fredag-kväll i slöhetens tecken. Har ätit mysigt med mor och far och lillebror samt klinkat lite på gitarren (det var inte igår!). Fick mina skivor förut också, blev jätte-glad. Mindre glad blev jag över postens misshandel av paketet som repade min Mando Diao-skiva. *fy posten, FY!*
   Lyssnar på Mustasch, tänker tillbaka litegrand när jag hör det här. Påminner mig om en massa trevliga saker. Är på gott humör och tänker titta på Little Voice om en stund, den har jag velat se i flera veckor nu - trots den simpla och ibland dåliga handlingen. Det är någonting mysigt över den bara.

   Konstaterar att jag för tillfället går runt och längtar, ungefär som på samma sätt jag brukar längta till sommaren. Jag går runt och vill att imorgon ska komma fortare än vanligt, och vill bara få dagarna avklarade så fort som möjligt. En dag till, och en dag till, en dag till. Jag vill att tiden ska gå fort, jag vill ha hem Roger. Jag har tålamod att vänta, han kommer hem sen.
   Sen längtar jag till sommaren, som tidigare nämnt. Jag vill vill ha sommar-garderoben framme och slippa dun-jackor för en stund. Jag vill ha Roger hemma för en stund.
--------------------------------------------------------------------
Elias coachar Bine:
Bine: Men Jenka vad vill du jag ska göra?
Elias: Do it in the kitchen!

aaw. Bine och Lias *hjärta*
--------------------------------------------------------------------

Nu kör jag igång filmen, så får vi se om jag kan hålla mig vaken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0