MelankolikerN

Hahaha, jag har hittat Scones igen,och han är jätte-rolig. Snälla skriv en bok Scones, livet skulle bli så mycket lättare då! Han är lika retard som jag *wooooh!*

Måla Säger:

Sjöen vad mycket sjuka ord du skriver hela tiden.

Sorry. Är hyperaktiv (hyper-attraktiv annars Bine?). wiiiiiiiie.
Blev jättesugen på att kolla lite Foamy nu! Tror inte att det skulle lugna ner mig det minsta, men vi kör på, fullt ös medvetslös för katten!


Roger, vart är du?

--------------------------------------

uppdaterar 15 timmar senare

Jag tänker inte ha två hyperaktiva inlägg direkt efter varandra, så jag slår ihop dem.
Jag dricker kaffe och lyssnar på Justin för stunden. Har haft bad, blev lite livräddad av Bine. Är egentligen bara hemma och varvar ner innan jag chillar bort till 8:an. Längtar, det ska bli kul.

Hemskt mycket o-Roger just nu. Det är inte bra *sad*

Jag återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0